جستجو برای:
سبد خرید 0
  • خانه
  • درباره ما
  • تماس با ما
  • دوره های آموزشی
  • مشاوره
  • وبلاگ
  • سبد خرید
دیجیتال مارکترشو ، دنیای جدید دنیای بازاریابی آنلاین است

ورود

رمز عبور را فراموش کرده اید؟

هنوز عضو نشده اید؟ عضویت در سایت
  • 09123629118
  • azaddehghan.ir@gmail.com
0
آکادمی آموزشی دیجیتال مارکتینگ azaddehghan.ir
  • خانه
  • درباره ما
  • تماس با ما
  • دوره های آموزشی
  • مشاوره
  • وبلاگ
  • سبد خرید
آخرین اطلاعیه ها
جهت نمایش اطلاعیه باید وارد سایت شوید
شروع کنید
[wcas-search-form]

وبلاگ

آکادمی آموزشی دیجیتال مارکتینگ azaddehghan.ir > وبلاگ > بدون دسته بندی > روشهای راه اندازی و طراحی سایت

روشهای راه اندازی و طراحی سایت

آذر 25, 1399
ارسال شده توسط morteza
بدون دسته بندی

سلام و درود به همه دوستان عزیزم

شده تا به حال بری تو گو گل و تصمیم بگیری برای خودت سایت راه اندازی کنی و یا طراحی سایت کنی ؟ احتمالا شده ، وقتی که میری سرچ میکنی با انواع عبارتها ، مثل سایت اختصاصی ، وردپرسی ، سایت ساز و ….روبرو میشی و به قولی تو یه جنگل انبوه اطلاعت گیر میکنی ، همه ام میگن ماست ما شیرینه ، برای بقیه ترشه . پس خوب این مقاله رو تا انتها بخون تا با روشهای مختلف آشنا یشی و دیگه دردسر نکشی و آگاهانه انتخاب کنی کدام روش به درد شرایط فعلیت میخوره .

روش اول : سایت ساز

اگر تا به حال سایتی رو راه ا ندازی نکردی ، یا دانش فنی اینکار رو نداری و یا اینکه یه محصولی رو داری و خیلی سریع می خوای براش بازار یابی کنی و ببینی که اصلا طالب داره یا نه ، روش سایت ساز بهت کمک میکنه خیلی سریع سایتت رو راه اندازی کنی . کافی هست فقط دامین سایت خودت رو بگیری و با یه سرچ در گوگل با عنوان ” سایت ساز ” سایت های متعددی که با این روش خدمت میدند رو میتونی پیدا کنی مثل ابران سرور ، وب رمز ، رایو ، وبزی و ….

اگه از سایت سازهای خارجی میخوای استفاده کنی البته با شرط فیلتر شکن wix.com و shopify.com سایت سازای خوبی هستند .

تو این روش کافیه سایت سازهای مختلف رو چک کنی و بین آنها با توجه به بودجه و سلیقه ات یکی رو انتخاب کنی .وظرف چند ساعت و یا یک روز سایت خودت رو بالا بیاری . ما بریم به سراغ مزایا و معایب این روش :

مزایا :

1- سریع و راحت

2- بدون نیاز به دانش فنی

معایب :

1- احتمالا بکاپ نداشته باشیم و اگر به مشکلی بر بخوریم نتونیم سایت رو به بهترین وضعبت بر گردونیم .

2- معمولا قالب های انتخابی سایت ساز ها محدودیت در چیدمان دارند و ما نمی تونیم چیدمان رو به شکل دلخواه خودمون دربیاریم . همینطور در جایی عکس وجود داره فقط عکس رو می تونیم جایگزین کنیم . در جایی که متن داریم فقط می تونیم متن رو جایگزین کنیم .

3- این روش برای کسبو کارها و ایده ای یکرزوه مناسبه و اگه ما کسب و کار متوسط و یا بزرگی داریم استفاده از سایت ساز مناسب نیست . و باید بریم سراغ روشهای بعدی .

روش دوم : cms های وردپرس

وثتی کسب و کار ما متوسط هست بهتره از سیستم های مدیریت محتوای ورد پرسی استفاده کنیم تو این روش ما نیاز به خرید دامین ، هاست ، cms وردپرسی و در نهایت یک قالب وردپرسی بسته به نوع کسب و کار خودمون داریم، راه اندازی سایت و سفلرشی کردن ابن تیپ سایتها یکی دو هفته زمان میبره و قطعا تا حدی دانش فنی برای اینکار لازم هست . ما دراین روش نیاز به این داریم که یاد بگیریم با صفحه سازهای مثل المنتور ، ویژوال کامپوزر و رولوشن اسلایدر و … کار کنیم که خیلی هم راحت است و آموزش هاشم با یه سرچ پیدا میشه فقط باید براش زمان بزاری ، یکی دوبارم که اینکار رو انجام بدی یه راحتی میتونی سایت وردپرسی رو راه اندازی کنی .( برای دریافت اطلاعات بیشتر ، مقاله چگونه سایت خود را طراحی کنیم؟ را یخوانید )

استفاده از این روش ، تا زمانی که میزان بازدید سایت ما بالا نرفته خوب است اما اگه بازدید سایت بالا بره ، یک سری اشکالاتی ایجاد خواهد شد که تو این حالت بهتره بریم به سمت cms اختصاصی .

روش سوم : cms اختصاصی یا سایت کدنویسی شده

زمانی که کسب و کار ما بزرگ هست و یا اینکه مراحل رشد را به خوبی داریم طی می کنیم ،مطمعنا” میزان بازدید سایت ما افزایش خواهد یافت .برای بازدید زیاد باید ازسایت کدنویسی شده استفاده کنیم .

برای استفاده از این cms ها دو تا رویکرد رو باید در نظر بگیریم :

1- از خدمات شرکتهای طراحی سایت استفاده کنیم یعنی همزمان هم قرارداد طراحی سایت و هم قرارداد پشتیبانی سایت رو با این شرکتها داشته باشیم .

2- از خدمات بر نامه نویس ها در محل شرکت یا دفتر خود ، استفاده کنیم و یا واحدی برای اینکار راه اندازی کنیم .

نتیجه گیری :

درتمامی مراحل و روشهایی که ذکر شد ما هیچ تعصبی بر روی هیچ روشی نداریم و تمامی این روشها را ابزاری برای مارکتینگ خودمان می دانیم که در جای درست باید از آنها استفاده کنیم .

بعدی 6  اصل  برای اینکه تبلیغت ماندگار بشه
قبلی یلدای دیجیتالی (قسمت اول دیجیتال مارکتینگ چیست ؟ )
جستجو برای:
Ad Banner
دسته‌ها
  • بازاریابی
  • بدون دسته بندی
  • بورس
  • تبلیغات
  • درامد اینترنتی
  • دیجیتال مارکتینگ
  • طراحی
  • طراحی سایت
  • کسب و کار
  • یازاریابی محتوا

ما در Azaddehghan.ir به دنبال  آن  هستیم از طریق  ارائه آموزشها و مشاوره های  کسب و کار اینترنتی به کسب  و کارهای  کوچک  کمک کنیم تا  بتوانند  در این  مسیر  شتاب بگیرند.

تماس
  • دفتر تهران - خیابان ظفر (شریعتی) - بعداز تبریزیان - پلاک83 - طبقه 5 - واحد 29
  • 09123629118
  • azaddehghan.ir@gmail.com
  • دفترکرج : میدان شهدا - ساختمان نوا- طبقه 10- واحد 18
  • 09123619118
  • azaddehghan.ir@gmail.co
دسترسی سریع
  • خانه
  • درباره ما
  • تماس با ما
  • دوره های آموزشی
  • مشاوره
  • وبلاگ
  • سبد خرید
خبرنامه

چیزی را از دست ندهید، ثبت نام کنید و در مورد گروه ما مطلع باشید.

اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی
ارسال به ایمیل
https://azaddehghan.ir/?p=1628

WhatsApp us

مرورگر شما از HTML5 پشتیبانی نمی کند.